Hieraan herken je ons

Samen

Ons motto is: "Samen leren, samen groeien". We laten merken dat we elkaar nodig hebben.

Uitdagend

Nieuwsgierigheid is de motor van het leren. Onze lessen zijn daarom uitdagend. Wat kunnen we allemaal ontdekken?

Zelfstandig

Het geeft een goed gevoel wanneer je zelf dingen kunt. Hulp vragen doen we nadat we het eerst zelf geprobeerd hebben.

Verantwoordelijk

We denken zelf goed na bij wat we doen en geven anderen niet de schuld als het mis gaat. We hebben elkaar nodig en maken het voor elkaar prettig.

Opbrengstbewust

Bij ons op school kijken we wat een kind kan en we zorgen dat de lessen hierbij passen.

Christelijk

Door de verhalen uit de Bijbel leren de kinderen van de Here Jezus hoe je fijn met elkaar om kunt gaan.

Maak kennis met onze school

Wij zijn een Christelijke Daltonschool in Hattem. Via de animatie hieronder ziet u in 1 minuut wat de kernwaarden zijn van ons onderwijs. Klik daarvoor op het schoolgebouw. We zijn ook samengevoegd met groep 7 en 8 van de Zaaier.

De Van Heemstraschool is onderdeel van: